Skip to main content

Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι.

zΑυτά δεν συμβαίνουν μόνο στο Βόλο όπως γράφει το άρθρο που ακολουθεί από την καθημερινή εφημερίδα της Μαγνησίας Ταχυδρόμος αλλά σε όλη τη χώρα.
Σε κακόγουστο αστείο εξελίσσονται πλέον
για τους ασφαλισμένους οι ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά στα ιατρεία του ΠΕΔΥ Βόλου και ειδικότερα στα οδοντιατρεία.

Ακόμη και ένα σφράγισμα δοντιού έχει πλέον μετατραπεί σε οδύσσεια. Τα ιατρεία του Βόλου στην οδό Παπαδιαμάντη με Ξενοφώντος, τις τελευταίες μέρες για πολλοστή φορά ξέμειναν από υλικά και έτσι τα προγραμματισμένα ραντεβού ακυρώνονται το ένα μετά το άλλο, προκαλώντας την έντονη δυσφορία των ασφαλισμένων.

Ασφαλισμένοι που έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν τις ενέσεις αλλά και τα ειδικά κυπελάκια από το ιατρείο προκειμένου να μην ακυρωθεί το ραντεβού τους και επιστρέψουν σε άλλη ημερομηνία, παραμένουν για τη θεραπείας τους. Άλλοι πάλι προσέρχονται στο ΠΕΔΥ, και επειδή δεν υπάρχουν αναλώσιμα υλικά για τα σφραγίσματα φεύγουν άπραγοι.

Οι παραγγελίες, σύμφωνα με τους ίδιους τους γιατρούς αλλά και τη Διεύθυνση του ΠΕΔΥ, γίνονται από την 5η ΥΠΕ, όμως αφενός οι ποσότητες που παραλαμβάνονται είναι μικρές, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει απόθεμα, και αφετέρου η αυξημένη ζήτηση λόγω της μεγάλης προσέλευσης δημιουργεί μεγαλύτερες ανάγκες σε υλικά.

Στα οδοντιατρεία, είναι γεγονός ότι παρατηρούνται οι μεγαλύτερες ανάγκες σε αναλώσιμα υλικά καθώς η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη εξαιτίας της οικονομικής αδυναμίας πολλών ασφαλισμένων να απευθυνθούν σε ιδιώτες γιατρο��ς.

Πολλές φορές γιατροί του ΠΕΔΥ έχουν αναγκαστεί να ζητήσουν τη συνδρομή του νοσοκομείου προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα προγραμματισμένα ραντεβού.

Εκτός εξάλλου από τις ελλείψεις καταγράφονται επίσης φθορές και βλάβες σε μηχανήματα, που ελλείψει χρημάτων δεν έχουν αποκατασταθεί.

Η καταγραφή των ελλείψεων δεν συνεπάγεται και παραγγελίες, καθώς για αυτές θα πρέπει να κινηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός με απίστευτη γραφειοκρατία στην 5η ΥΠΕ, που έχει υπό την ευθύνη της 11 μονάδες του ΠΕΔΥ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα γιατροί και υγειονομικό προσωπικό να φτάνουν συχνά στα όρια τους, αφού αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τους ασφαλισμένους.

Ραντεβού για μία μασέλα το 2019

Αν θα μπορούσε να πει κανείς ότι η ταλαιπωρία που υφίστανται οι ασφαλισμένοι για ένα σφράγισμα μπορεί να είναι παροδική, η τοποθέτηση μασέλας είναι Γολγοθάς.

Τα πρώτα διαθέσιμα ραντεβού είναι μετά τον Ιανουάριο του 2019, καθώς η λίστα αναμονής ξεπερνά τα 300 άτομα, όχι μόνο από τον Βόλο αλλά και από Λ��μία και Ευρυτανία, που εξυπηρετούνται από τους ορθοδοντικούς του ΠΕΔΥ Βόλου.

Μάλιστα προκειμένου να μη δημιουργούνται προβλήματα, από το οδοντιατρικό τμήμα συστήνεται προς τους ασφαλισμένους να μην προβαίνουν σε εξαγωγές για την τοποθέτηση μασέλας πριν συνεννοηθούν με τους αρμόδιους γιατρούς, προκειμένου να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα υγείας και ταλαιπωρηθούν μέχρι να μπορεί να προγραμματιστεί η θεραπεία τους.

Ερωτηθής ο κ. Πολάκης πως θα αντιμετωπίσει τα προβλήματα είπε ότι είναι σε συνεννόηση με τα σωματεία οδοντιάτρων Καλκούτας και Νέου Δελχί που έχουν πάνω απο 300.000 εγεγρεμμένα μέλη και θα μας έρθουν 5.000 νέοι οδοντίατροι μαζί με τον ιατρικό τους εξοπλισμό και αναλώσιμα για την κάλυψη των αναγκών μας. Θα απασχολούνται 4 με 5 ώρες σαν οδοντίατροι και 6 ώρες θα εργάζονται στα θερμοκήπια της περιοχής.
Δείτε το βίντεο για να κατατοπιστείτε στο τι μας περιμένει.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης