Σκάνδα��ο μεγατόνων στον Δήμο Πειραιά με πρωταγωνιστή τον Δήμαρχο Βασίλη Μιχαλολιάκο, αποκαλύπτει η εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» που δείχνει ότι η αναξιοκρατία, η…
αδιαφάνεια και τα οικονομικά deal μεταξύ του Δημάρχου και «εκλεκτών» του επιχειρηματιών, χαρακτηρίζουν τη Δημοτική Αρχή Μιχαλολιάκου.
Η διαφημιστική εταιρεία «Orange» κατηγορεί τον Δήμο Πειραιά ότι με στημένο διαγωνισμό που διεξήχθη στις 8 Απριλίου 2014,!! ανέθεσε έργο προβολής του Δήμου
ύψους 234.000 ευρώ, στην ίδια διαφημιστική που φέρεται ότι έχει αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του κ. Μιχαλολιάκου!
Όπως καταγγέλει η εταιρεία «Orange», επελέχθη η «Ι.Ν. Λεούσης» η οποία δεν πληρούσε τις προυποθέσεις του διαγωνισμού για να διεκδικήσει το συγκεκριμένο έργο ενώ επιπλέον κατέθεσε και την ακριβότερη προσφορά. Η υπόθεση έχει οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη καθώς η εταιρεία «Orange» έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά του Δήμου Πειραιά αλλά και των άλλων δύο εταιρειών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.
Όπως είναι φυσικό το θέμα έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» στο επιτελείο του Βασίλη Μιχαλολιάκου ενώ αναμένεται να μπει ψηλά στην ατζέντα της προεκλογικής αντιπαράθεσης από τους διεκδικητές του δημαρχιακού αξιώματος στο μεγάλο λιμάνι.
Ένα μήνα πριν τις εκλογές αμφισβητείται ανοικτά η αξιοπιστία του Δημάρχου Πειραιά ο οποίος στα τέσσερα χρόνια θητείας του έχει απασχολήσει ουκ ολίγες φορές τη δημοσιότητα για τη στήριξή του σε συγκεκριμένους επιχειρηματίες.
Πηγή: Πλατεία Ιπποδαμείας
Αφήστε μια απάντηση