Γιός φτωχού πλην τίμιου βαρκάρη που μετέφερε στη στεριά τους ταξιδιώτες όταν το πλοίο πλησίαζε το Κατάκολο. Έξυπνο παιδί έμαθε τα ιταλικά στο λιμάνι και κατά τη διάρκεια της κατοχής είναι διερμηνέας των Ιταλών. Μετά το τέλος του πολέμου εμφανίζεται να έχει αγοράσει τη θαλαμηγό του Μουσολίνι που ήταν μέρος της πολεμικής αποζημίωσης των Ιταλών προς Ελλάδα και την ονομάζει Νεράιδα. Το πλοίο αυτό για περισσότερο από …
20 χρόνια όργωνε τον Αργοσαρωνικό και μετέφερε επιβάτες αλλά ο άνθρωπος και πάνω από όλα επιχειρηματίας Καπετάν-πλέον άγνωστο το πώς- Γιάννης ανοίγει τις επιχειρήσεις του. Κάνει δουλειές με τους Άραβες και συγχρόνως δημιουργεί τα διυλιστήρια στην Ελευσίνα. Τα διυλιστήρια όμως θέλουν και συνεχή συντήρηση λόγω του θείου που κατατρώει τα πάντα. Στα μέσα της 10ετίας του 90 γίνεται έκρηξη. Υπάρχουν θύματα. Η κ. Λάτση κάνει δωρεά στο Θριάσιο Νοσοκομείο την μονάδα εγκαυμάτων, δίνει αποζημιώσεις, βαπτίζει τα ορφανά, η ζημιά όμως έχε�� γίνει. Περνάνε χρόνια και πριν παραδώσει στη Νέα Δημοκρατία το 2004 το ΠΑΣΟΚ συνενώνει τα παλιά διυλιστήρια του κ. Λάτση με τα καινούρια του Ασπροπύργου κάτω από μία επιχείρηση και του δίνει το 29%. Με τον ερχομό της νέας κυβέρνησης, της Νέας Δημοκρατίας αποφασίζεται να του δοθεί το 49% όπως και έγινε και έτσι ο φτωχός εγγονός του βαρκάρη Σπύρος βρέθηκε με καινούρια διυλιστήρια . Τώρα η τράπεζά του θα απορροφηθεί από την Εθνική, ποιος θα ωφ��ληθεί?
Όμως στα τόσα αναπάντητα ερωτήματα στη ανέλιξη του το μεγαλύτερο παραμένει, πως βρήκε τα λεφτά να αγοράσει την Νεράιδα; Από την αμοιβή του ως διερμηνέας; Όμορφος κόσμος ηθικός αγγελικά πλασμένος.
Αφήστε μια απάντηση