Skip to main content

Μέχρι και από τα ξεβράσματα της θάλασσας θέλουν λεφτά!





ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΚΑΝΕ;
“Χρυσά” θα πληρώσουν κάτοικοι της Λέσβου τα ξύλα που μετέφεραν από την παραλία, όπου είχαν ξεβραστεί. Μετά από καταγγελία, παρενέβησαν τροχαία και εφορία. Κατεγράφησαν οι αριθμοί των οχημάτων που ήταν στο σημείο.

Ξινά” θα βγουν σε κατοίκους της Λέσβου τα ξύλα που πήραν από παραλία του νησιού, όπου ξεβράστηκαν πριν από μερικές μέρες, αφού βρίσκονται
Αντιμέτωποι με κυρώσεις.
Δεκάδες πολίτες, πεζοί ή με τα οχήματα τους, είχαν σπεύσει στην παραλία των Μυστεγνών να πάρουν ό,τι μπορούν από μεγάλη ποσότητα ξυλεί��ς συνολικής αξίας 600.000 ευρώ, που είχε, αρχικά, χαρακτηριστεί, ως “δώρο” από τη θάλασσα. Μετά από καταγγελία που έγινε, ωστόσο, παρενέβη η εφορία Μυτιλήνης. Όπως έγινε γνωστό, κλιμάκιο της υπηρεσίας μετέβη στο σημείο όταν ακόμα η μεταφορά των ξύλων από τους κατοίκους ήταν εν εξέλιξη, και κατέγραψε τι πινακίδες των αυτοκινήτων.
Οι εφοριακοί αρχικά πήγαν στην παραλία όπου γινόταν η φόρτωση του εμπορεύματος αλλά έγιναν αντιληπτοί και λόγω των αντιδράσεων κάποιων εκ των ιδιοκτητών αγροτικών αυτοκινήτων, κράτησαν διακριτική στάση, ανεβαίνοντας στον κεντρικό δρόμο, από όπου κατέγραφαν τους αριθμούς των οχημάτων που ανέβαιναν από την παραλία.
Στο σημείο πήγε, επίσης, και κλιμάκιο της τροχαίας, βεβαιώνοντας παραβάσεις για παράνομη στάθμευση. Να σημειωθεί ότι περίπου 170 αυτοκίνητα ήταν σταθμευμένα και από τις δύο πλευρέςτου δρόμου, εμποδίζοντας την κυκλοφορία.
Οι παραβάσεις
Οι παραβ��σεις, με τις οποίες βρίσκονται αντιμέτωποι, οι προαναφερόμενοι, είναι δύο. Η πρώτη αφορά την μεταφορά αλλότριου φορτίου από το σκοπό για τον οποίο έχει χορηγηθεί το αγροτικό αυτοκίνητο, καθώς οι άδειες που δίνονται στα συγκεκριμένα οχήματα είναι για συγκεκριμένο σκοπό και να μεταφέρουν εμπορεύματα που έχουν άμεση σχέση με την δραστηριότητα, την οποία έχουν δηλώσει οι ιδιοκτήτες τους. Η δεύτερη έχει να κάνει με τη μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς τα προβλεπόμενα παραστατικά.
Οι κυρώσεις ξεκινούν από την αφαίρεση πινακίδων των οχημάτων για ένα διάστημα μέχρι και την επιβολή τσουχτερών προστίμων.
Αυτό, πάντως, που φαίνεται να έχει ενοχλήσει περισσότερο την εφορία Μυτιλήνης είναι δεν επωφελήθηκαν αδύναμοι οικονομικά πολίτες, οι οποίοι θέλησαν να εξασφαλίσουν καυσόξυλα για τις σόμπες, αλλά και επαγγελματίες, που θα διαθέσουν την ξυλεία στο εμπόριο.
“Η ξυλεία έπρεπε να συγκεντρωθεί σε κάποιο χώρο του Δημοσίου και εφόσον δεν υποβαλλόταν αίτημα από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την παραλαβή τότε θα έπρεπε να εκπλειστηριαστεί υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου” δήλωσε ο διευθυντής της εφορίας Μυτιλήνης, Παναγιώτης Μπαρούτης.
Η στάση του λιμεναρχείου


Να σημειωθεί ότι το λιμεναρχείο οφείλει σε τέτοιες περιπτώσεις να φυλάξει το εμπόρευμα, ζητώντας περαιτέρω οδηγίες από το υπουργείο Ναυτιλίας. Σε περιπτώσεις απώλειας εμπορεύματος στη ναυτιλία, οι πλοίαρχοι εκπέμπουν σώμα “απώλειας εμπορεύματος” ώστε η πλησιέστερη λιμενική αρχή να αναλάβει τη φύλαξη του. Ακόμα πάντως και αν υπάρχει το σχετικό σήμα, τα λιμεναρχεία είναι υποχρεωμένα να παρέμβουν, διασφαλίζοντας την ακεραιότητα του εμπορεύματος υπέρ του ελληνικού δημοσίου.
Για την ξυλεία στην παραλία της Λέσβου, ωστόσο, δεν έγινε κάτι τέτοιο, καθώς κύκλοι του λιμεναρχείου άφησαν να εννοηθεί ότι επρόκειτο απλά για μία “παλέτα ξύλα”.
Πληροφορίες από εφημερίδα Τα Νέα της Λέσβου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης

Έχει πάρει σασί! Επειγόντως χρειάζεται ΚΤΕΟ!

Δηλώσεις του Δημάρχου της Θλιβερούπολης του Πειραιά Βασίλη Ναπολέοντος Μιχαλολιάκου: Το λιμάνι …

Η πολύπαθη Μαρίνα του Πειραιά. Έλληνες δεν υπάρχουν να αγοράσουνε;

Το 1975 τέλειωσαν τα έργα στην Μαρίνα Ζέας κάτω στην Φρεατίδα. Αν και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον…

Ολλανδικό ιστιοφόρο αποβιβάζει παράνομους μετανάστες στη Μαρίνα Ζέας στον Πειραιά.

Μάθανε ότι πηδιόμαστε πλακώσανε κι οι γύφτοι. Η υπόθεση αποκαλύφθηκε, το απόγευμα της Παρασκευή…