“Το σημερινό περιστατικό του Norman Atlantic είναι αποτέλεσμα της κυκλοφορίας παλιών και γερασμένων
πλοίων που χρησιμοποιούνται στη γραμμή Ελλάδα -Ιταλία μετ ‘επιστροφής”, δήλωσε ο εκ Σαρδηνίας γερουσιαστής Mauro Pili. ” .Τους τελευταίους μήνες έχω παρουσιάσει στη Βουλή λεπτομερή έκθεση σχετικά με την αγορά των πλοίων μεταξύ των ” αρχόντων ” της θάλασσας μεταξύ της Σαρδηνίας και τα Βαλκάνια, με συμμετοχές απο Αίγυπτο και Τουρκία .Καμία απόκριση .Τα πάντα ασαφή και καταλήγει ο Μ Pili.
”Αγοραπωλησίες και μεταγραφές πλοίων μεταξύ πλοιοκτητών σε λίγες ώρες, ωστόσο, πάντα μεταξύ των ιδίων ανθρώπων. Αυτές οι δημόσιες υπηρεσίες διαχειρίζονται χωρίς διαφάνεια ,με πλοία που έρχονται και φεύγουν με μια μια κίνηση και που κανείς δεν μιλά”.
Έγινε ακόμα γνωστό ότι ο τελευταίος έλεγχος ,έγινε πριν από λίγες ημέρες στις 19 Δεκεμβρίου στο λιμάνι της Πάτρας και ευρέθηκαν προβλήματα σχετικά με την πυρασφάλεια του Norman Atlantic .
repubblica.it
Δημαγωγεί και ο "Ρωμαίος" πολιτικός και άς είναι χαμογελαστός στην φωτογραφία σας…. Υπάρχουν πολιτικές ευθύνες και απο την μεριά τους…. διότι:
Ο πρώτος ο οποίος ξεκίνησε την αναβάθμιση τών ακτοπλοικών συγκοινωνιών μεταξύ Ελλάδος και Ιταλίας ήταν ο Έλλην εφοπλιστής κ. Περικλής Παναγόπουλος ξεκινόντας το 1994 με την εταιρεία του ΕΠΑΤΤ γνωστή και ώς Επιχειρήσεις Αττικής μετέπειτα Όμιλος Άττικης (Attica Group). Διορατικότατος, εντιμότατος (ουδέποτε έκανε αρπαχτή με τά λεφτά τών επενδυτών, απεναντίας έκανε πραγματικές επενδύσεις), επιχειρηματικότατος, σεβαστό όνομα στο εξωτερικό κ.λ.π. Ξεκίνησε με 2 ολοκαίνουργια υπερσύγχρονα πλοία τά SUPERFAST FERRIES και εν συνεχεία αύξησε τον στόλο του μέχρι τά 18 εάν θυμάμαι καλά ίσως καιπαραπάνω, εκ τών οποίων τά 2 είχαν δρομολογηθεί στην γραμμή Πειραιά – Κρήτης και τά υπόλοιπα στην Αδριατική. Δέν συμπεριλαμβάνονται τά πλοία τίς εταιρείας STRINTZHS LINES ή BLUE STAR FERRIES διότι εξαγόρασε την εταιρεία αυτή αργότερα.
Η κίνησή του αυτή ανάγκασε τον ανταγωνισμό και εξ Ιταλίας και εξ Ελλάδος να προχωρήσουν στίς παραγγελίες νέων πλοίων, αντίστοιχων προδιαγραφών με αυτών τής ΕΠΑΤΤ. Έτσι αναβαθμίστηκε πολύ σύντομα η ακτοπλοία εντός της Ελλάδος και στίς γραμμές τίς Αδριατικής ειδικότερα. Οι ναύλοι έπεσαν, η χρονική διάρκεια τών ταξιδιών μειώθηκε κατά 50%, άριστες υπηρεσίες, ανέσεις, πολυτέλεια, οικονομικό εισητίριο κ.λ.π. Οι σκάρτοι εφοπλιστές και οι μικρότεροι, οι περισσότεροι εξ' αυτών αναγκάστηκαν είτε να αποχωρίσουν είτε να συγχωνευτούν μεταξύ τους ώστε να επιβιώσουν επιχειρηματικά. Οι πολιτικοί θά έπρεπε να θέσουν μία χρονική ημερομηνία, που θα έβαζε τέλος στά παλαιά πλοία…. Γιά λόγους αδιαφάνειας και σκοπιμότητας ομως δέν το κάνουν…. Ο Ιταλός ανωτέρω μιλά για αδιαφάνεια τών Ελληνικών δημοσίων υπηρεσιών εάν καταλαβαίνω σωστά….. Γιά τα συμφέροντα τα οποία πιθανόν, ίσως, αυτός νά εκπροσωπεί, της Ιταλικής οικογένειας Grimaldi Group – θα δείτε και στα αριστερά τό ΣΗΜΑ τών Μινωικών γραμμών > website > https://www.grimaldi.napoli.it/en/index.html ) έχει κάτι να μας πεί; Aπλά θέλω να πώ ότι πάλι η χώρα μας γίνεται ο αποδιοπομπαίος τράγος ��ροκειμένου να καλυφτούν άλλες πληγές ή συμφωνίες "κυριων"…… Γνωρίζουν οι πολιτικοί παγκοσμίως ότι ο εφοπλισμός είναι καθαρά "οικογενειακού & κλειστού κυκλώματος, άρα μυστικές θα είναι και οι οποιες συμφωνίες. Στήν περίπτωση δε που κάποια εταιρεία είναι εισηγμένη σε χρηματιστήριο, οφείλει μέν να ενημερώνει με δημόσια ανακοίνωση τούς επενδυτές, αλλά διατηρεί το δικαίωμα του απορρήτου στίς μικρολεπτομέρειες…. Το θέμα είναι ότι άνθρωποι χάθηκαν, οι εφοπλιστές με πλοία παλαιά παραμένουν στην πιάτσα, οι άχρηστοι πολιτικοί παραμένουν στίς καρέκλες τους, καμπάνες δέν πέφτουν και εάν πέσουν είναι για να κρατάνε τά προσχήματα και η ζωή συνεχίζεται και σε λίγο καιρό θα έχει ξεχαστεί το θέμα…..