Όταν η επιτηρήτρια είναι ανεγκέφαλη
Τα «φτερά» υποψηφίου στις φετινές πανελλαδικές έκοψε εκπαιδευτικός και μέλος λυκειακής επιτροπής σε εξεταστικό κέντρο της Μαγνησίας. Δημιούργησε ολόκληρο
θέμα επειδή ο υποψήφιος συμπλήρωσε τα στοιχεία του στο τετράδιο εξέτασης με μικρά κι όχι κεφαλαία γράμματα, υποστηρίζοντας ότι το γραπτό του μπορεί να ακυρωθεί. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, το επεισόδιο ήταν όμως αρκετό για να «διαλύσε��» την εύθραυστη ψυχολογία του υποψηφίου, που το μόνο που σκεφτόταν ήταν τα δύο προηγούμενα μαθήματα που είχε δώσει και που πάλι είχε συμπληρώσει με μικρά γράμματα το όνομά του. Επί μιάμιση ώρα αντί να απαντά στα θέματα της Φυσικής, διάβαζε οδηγίες χρήσης…
Το περιστατικό διαδραματίστηκε την τρίτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων για τους υποψηφίους των γενικών λυκείων. Εδιναν το μάθημα της Φυσικής. Λίγο πριν τη διανομή των θεμάτων, οι υποψήφιοι σε εξεταστικό κέντρο του Βόλου βρίσκονταν στις αίθουσες. Τους είχαν μοιραστεί τα τετράδια εξέτασης και οι υποψήφιοι συμπλήρωναν τα στοιχεία τους, προτού πάνω από αυτά επικολληθούν οι μαύρες ταινίες.
Επιτηρήτρια παρατήρησε ότι υποψήφιος είχε γράψει το όνομά του με μικρά γράμματα στο τετράδιο. Τον ρώτησε γιατί δεν χρησιμοποίησε κεφαλαία. Ο υποψήφιος απάντησε ότι και τις δύο προηγούμενες ημέρες των πανελλαδικών εξετάσεων είχε γράψει με μικρά το όνομά του και κανείς δεν του έκανε παρατήρηση. Η επιτηρήτρια απευθύνθηκε στον γραμματέα της λυκειακής επιτροπής.
Ο γραμματέας μπήκε στην αίθουσα και ρώτησε ποιος υποψήφιος έγραψε με μικρά το όνομά του. Το χέρι σήκωσαν δύο παιδιά. Τους είπε ότι θα τους δώσουν άλλα τετράδια για να συμπληρώσουν το όνομά τους με κεφαλαία. «Θα σας ακυρώσουν τα γραπτά», φέρεται να είπε ο γραμματέας. Το ένα παιδί δέχθηκε να αλλάξει τετράδιο, ο δεύτερος όμως υποψήφιος απάντησε ότι δεν έχει νόημα. «Αν μου ακυρώσουν αυτό το γραπτό θα μου ακυρώσουν και τα δύο προηγούμενα», είπε ο υποψήφιος που ένιωσε τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια του. «Τι με νοιάζει εμένα. Εγώ έχω περάσει», φέρεται να απάντησε θρασύτατα ο… εκπαιδευτικός, αποχωρώντας από την αίθουσα εξέτασης.
Λίγο αργότερα, τόσο ο διευθυντής του σχολείου όσο και ένα μέλος ακόμη της επιτροπής διαβεβαίωναν τον υποψήφιο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το είδος των γραμμάτων.
Διανεμήθηκαν τα προς εξέταση θέματα στους υποψηφίους και όλοι άρχισαν να γράφουν, δίνοντας μάχη με τον χρόνο για να απαντήσουν σε όλα τα ζητούμενα. Ολοι έγραφαν εκτός από τον συγκεκριμέ��ο υποψήφιο, που σοκαρισμένος από το συμβάν αντί να απαντά στα ερωτήματα της Φυσικής, διάβαζε τις οδηγίες, αναζητώντας πού γράφει ότι τα στοιχεία των υποψηφίων γράφονται με κεφαλαία κι όχι μικρά γράμματα.
Επιτηρήτρια που παρατήρησε τον υποψήφιο, του ζήτησε να αφήσει κατά μέρος τις οδηγίες και να γράψει. Βγαίνοντας από την αίθουσα της εξέτασης, ο υποψήφιος διηγήθηκε στον πατέρα του τι έγινε. «Δεν καταλάβαινα τι διάβαζα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τα δύο προηγούμενα μαθήματα», του είπε, ενώ υπό τον φόβο να έχουν ακυρωθεί τα προηγούμενα γραπτά του δεν ήθελε να δώσει ούτε το τελευταίο μάθημα της Χημείας.
Με τα χίλια ζόρια ο πατέρας έπεισε το παιδί του να ολοκληρώσει την προσπάθειά του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι με την ολοκλήρωση των πανελλαδικών απευθύνθηκε διαμαρτυρόμενος στο σχολείο και ότι πρόκειται να καταθέσει αναφορά στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και ενδεχομένως, αν χρειαστεί, και στο Υπουργείο Παιδείας.
Πηγή
θέμα επειδή ο υποψήφιος συμπλήρωσε τα στοιχεία του στο τετράδιο εξέτασης με μικρά κι όχι κεφαλαία γράμματα, υποστηρίζοντας ότι το γραπτό του μπορεί να ακυρωθεί. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, το επεισόδιο ήταν όμως αρκετό για να «διαλύσε��» την εύθραυστη ψυχολογία του υποψηφίου, που το μόνο που σκεφτόταν ήταν τα δύο προηγούμενα μαθήματα που είχε δώσει και που πάλι είχε συμπληρώσει με μικρά γράμματα το όνομά του. Επί μιάμιση ώρα αντί να απαντά στα θέματα της Φυσικής, διάβαζε οδηγίες χρήσης…
Το περιστατικό διαδραματίστηκε την τρίτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων για τους υποψηφίους των γενικών λυκείων. Εδιναν το μάθημα της Φυσικής. Λίγο πριν τη διανομή των θεμάτων, οι υποψήφιοι σε εξεταστικό κέντρο του Βόλου βρίσκονταν στις αίθουσες. Τους είχαν μοιραστεί τα τετράδια εξέτασης και οι υποψήφιοι συμπλήρωναν τα στοιχεία τους, προτού πάνω από αυτά επικολληθούν οι μαύρες ταινίες.
Επιτηρήτρια παρατήρησε ότι υποψήφιος είχε γράψει το όνομά του με μικρά γράμματα στο τετράδιο. Τον ρώτησε γιατί δεν χρησιμοποίησε κεφαλαία. Ο υποψήφιος απάντησε ότι και τις δύο προηγούμενες ημέρες των πανελλαδικών εξετάσεων είχε γράψει με μικρά το όνομά του και κανείς δεν του έκανε παρατήρηση. Η επιτηρήτρια απευθύνθηκε στον γραμματέα της λυκειακής επιτροπής.
Ο γραμματέας μπήκε στην αίθουσα και ρώτησε ποιος υποψήφιος έγραψε με μικρά το όνομά του. Το χέρι σήκωσαν δύο παιδιά. Τους είπε ότι θα τους δώσουν άλλα τετράδια για να συμπληρώσουν το όνομά τους με κεφαλαία. «Θα σας ακυρώσουν τα γραπτά», φέρεται να είπε ο γραμματέας. Το ένα παιδί δέχθηκε να αλλάξει τετράδιο, ο δεύτερος όμως υποψήφιος απάντησε ότι δεν έχει νόημα. «Αν μου ακυρώσουν αυτό το γραπτό θα μου ακυρώσουν και τα δύο προηγούμενα», είπε ο υποψήφιος που ένιωσε τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια του. «Τι με νοιάζει εμένα. Εγώ έχω περάσει», φέρεται να απάντησε θρασύτατα ο… εκπαιδευτικός, αποχωρώντας από την αίθουσα εξέτασης.
Λίγο αργότερα, τόσο ο διευθυντής του σχολείου όσο και ένα μέλος ακόμη της επιτροπής διαβεβαίωναν τον υποψήφιο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το είδος των γραμμάτων.
Διανεμήθηκαν τα προς εξέταση θέματα στους υποψηφίους και όλοι άρχισαν να γράφουν, δίνοντας μάχη με τον χρόνο για να απαντήσουν σε όλα τα ζητούμενα. Ολοι έγραφαν εκτός από τον συγκεκριμέ��ο υποψήφιο, που σοκαρισμένος από το συμβάν αντί να απαντά στα ερωτήματα της Φυσικής, διάβαζε τις οδηγίες, αναζητώντας πού γράφει ότι τα στοιχεία των υποψηφίων γράφονται με κεφαλαία κι όχι μικρά γράμματα.
Επιτηρήτρια που παρατήρησε τον υποψήφιο, του ζήτησε να αφήσει κατά μέρος τις οδηγίες και να γράψει. Βγαίνοντας από την αίθουσα της εξέτασης, ο υποψήφιος διηγήθηκε στον πατέρα του τι έγινε. «Δεν καταλάβαινα τι διάβαζα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τα δύο προηγούμενα μαθήματα», του είπε, ενώ υπό τον φόβο να έχουν ακυρωθεί τα προηγούμενα γραπτά του δεν ήθελε να δώσει ούτε το τελευταίο μάθημα της Χημείας.
Με τα χίλια ζόρια ο πατέρας έπεισε το παιδί του να ολοκληρώσει την προσπάθειά του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι με την ολοκλήρωση των πανελλαδικών απευθύνθηκε διαμαρτυρόμενος στο σχολείο και ότι πρόκειται να καταθέσει αναφορά στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και ενδεχομένως, αν χρειαστεί, και στο Υπουργείο Παιδείας.
Πηγή
Πρόσφατη αρθρογραφία
- Ναυμαχία της Σαλαμίνας, μία άλλη οπτική και θεία παρέμβαση; 12 Ιουνίου 2023
- (χωρίς τίτλο) 9 Φεβρουαρίου 2023
- Η συμμαχία του ΝΑΤΟ Και η Ευρωπαϊκή ένωση 29 Απριλίου 2022
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 23 Νοεμβρίου 2021
- Είναι καλύτερα να μη δίνεις καμιά δικαιολογία παρά μια κακή. 12 Οκτωβρίου 2021
Νεότερα Σχόλια
- Temporary Email Address στο Στις 25 Μαρτίου θα γιορτάσουμε μία επανάσταση για τα 200 χρόνια ή δύο;
- Temp Mail στο Αριστείδης (ο Δίκαιος;): Ελίτ, αντιελίτ
- Kyrgianbas στο Το Όχι δεν ήταν του Μεταξά. Το Όχι ήταν του ήρωα Στρατηγού Κατσιμήτρου.
- Greec στο Όταν οι σύγχρονοι πολιτικοί δεν έχουν ιστορική μνήμη .
- kyrie shoes στο Τον Γαλιλαίο θα τον κρεμάγανε μάλλον….
Αφήστε μια απάντηση