Skip to main content

Όχι μόνο δηλώσεις και παραληρηματικό μονόλογο υπάρχει και ο αντίλογος



Ο Υπουργός Κύριος Γερουλάνος έκανε δηλώσεις στην ΕΡΤ3 για τις ζημίες που επέφεραν στον τουρισμό οι απεργίες των ιδιοκτητών ταξί και έκλεισε με το ερώτημα γιατί ένας νέος να μην μπορεί να γίνει και αυτός ιδιοκτήτης ταξί; Σωστό ερώτημα κατ’ αυτόν. Άκουσα και τον δημοσιογράφο κύριο Χατζηνικολάου να λέει ότι είναι υπέρ της απελευθερώσεως των επαγγελμάτων αλλά δεν συμφωνεί με την συγκεκριμένη χρονική περίοδο που τέθηκε το θέμα των ταξί .Θα ήθελα λοιπόν να τους θυμίσω ορισμένα γεγονότα και να κρίνουν μ’ αυτά. Ο μεγάλος εθνάρχης Καραμανλής την δεκαετία του 1970 αποφάσισε να κρατικοποιήσει τα αστικά λεωφορεία αποζημιώνοντας τους ιδιοκτήτες δίνοντάς τους μίση ή ολόκληρη άδεια ταξί ανάλογα με το ποσοστό που κατείχαν. Τότε το ταξί απέκτησαν αξία με κρατική παρέμβαση. Με κρατική τώρα πρέπουν να χάσουν την άξια τους. Ως προς την απελευθέρωση των επαγγελμάτων πιστεύω ό τι βρίσκει όλους τους Έλληνες συμφώνους. Πρέπει να μπορούμε και εμείς να έχουμε ραδιόφωνο και τηλεόραση και όχι μόνον ορισμένοι, πρέπει και εμείς να μπορούμε να γινόμαστε υπουργοί και να μην παίρνουν το δακτυλίδι ελέω ονόματος, πρέπει και εμείς να έχουμε περιουσία και ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μας, πρέπει και εμείς να έχουμε τράπεζες, πρέπει και εμάς να μας βλέπει η τυφλή δικαιοσύνη ότι είμαστε άνθρωποι κι όχι ζώα ,αν αρρωσταίνετε εσείς πάτε στο εξωτερικό ή στα κέντρα υγείας, στα πολυτελή αυτά κέντρα των βορείων προαστίων, εμείς στην ούρα και στο θα, θα, θα…. Ως προς τον τουρισμό να πω ότι τα σοβαρά κράτη όπως καλή ώρα η Γάλλια το 1964 γκρέμιζε στις Κάννες ξενοδοχεία καινούργια διότι ανέβαινε ο πληθωρισμός τους και δεν συνέφερε. Ήθελαν να διατηρήσουν την ποιότητα της ζωής των κατοίκων .Ένα αξίωμα υπήρχε τον προπερασμένο αιώνα και να το θυμάστε, λιγότερα κανόνια, περισσότερο βούτυρο

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης