Συλλήψεις για το ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ της απορρύπανσης από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ
1 Αυγούστου 2018, admin, Δεν υπάρχουν σχόλια στο Συλλήψεις για το ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ της απορρύπανσης από το ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ
“Δεμένους” και μάλιστα με ντοκουμέντα έχουν οι Αρχές υπαλλήλους ταμείων, ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και κρατικούς λειτουργούς οι οποίοι εμπλέκονται διαχρονικά στη σκοτεινή μπίζνα της απορρύπανσης στον
Πειραιά.
Ηδη-σύμφωνα με πληροφορίες-έχουν εκδωθεί εντάλματα σύλληψης ενώ στο στόχαστρο των Αρχών έχουν μπει και εμπλεκόμενοι οι οποίοι επιχειρούν άρον-άρον να διαφύγουν στο εξωτερικό καθώς κινδυνεύουν ακόμη και με πολυετείς καθείρξεις.
Οι Εισαγγελείς έχουν δεμένη την υπόθεση και τους πρωταγωνιστές της ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ (για την ακρίβεια ΒΡΩΜΙΚΗΣ) μπίζνας η οποία φροντίζει να διογκώνει τη ζημιά από την εκάστοτε ρύπανση ώστε αντίστοιχα να απογειώνεται και το κόστος της απορρύπανσης.
Το πιο πρόσφατο κραυγαλέο παράδειγμα είναι η επιχείρηση απορρύπανσης μετά το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη» τον Σεπτέμβριο του 2017. Εδώ έχουν πάρει θέση τα κοράκια σε συνεργασία με τους “βρωμιάρηδες” του κρατικού μηχανισμού οι οποίοι ρισκάρουν να αποχωριστούν για δεκαετίες τις οικογένειές τους μια και οι καμπάνες θα είναι βαριές σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν ήδη στην κατοχή τους οι Αρχές.
Ο ρεπόρτερ της Realnews Γιώργος Χωραίτης παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το βρώμικο κύκλωμα.
Στο «μικροσκόπιο» της Εισαγγελίας Πειραιά έχουν μπει καταγγελίες για ένα καλοστημένο παιχνίδι με έπαθλο πολλά εκατομμύρια για τον «νικητή» γύρω από την επιχείρηση απορρύπανσης μετά το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη» τον Σεπτέμβριο του 2017. Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews οι εν λόγω καταγγελίες κάνουν λόγο για μια εσκεμμένη οικολογική καταστροφή με απώτερο σκοπό το κέρδος. Και στην υπόθεση φαίνεται να συμμετέχουν υπάλληλοι ταμείων και ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και κρατικοί λειτουργοί που με πράξεις ή παραλείψεις τους «διευκόλυναν» γνωστό επιχειρηματία, ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της απορρύπανσης.
Το αξιοσημείωτο, όπως λέγεται, είναι ότι ο συγκεκριμένος, που έχει αναλάβει ουκ ολίγα ναυάγια έως τώρα εισπράττοντας εκατομμύρια ευρώ κάθε φορά, φροντίζει σε κάποιες περιπτώσεις, μεταξύ αυτών και στο συμβάν με το «Αγία Ζώνη», όχι να μειώνει, αλλά να μεγεθύνει τη ζημιά ούτως ώστε να αυξάνονται αναλόγως και τα κονδύλια που εισπράττει. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι, αν και στον χώρο της απορρύπανσης δραστηριοποιούνται κι άλλες εταιρείες, κατά «περίεργο» τρόπο κάθε φορά η «δουλειά» καταλήγει στον ίδιο επιχειρηματία.
Ειδικά στην περίπτωση του «Αγία Ζώνη» αναφέρεται ότι, ενώ συνέβη στην περιοχή του λιμανιού του Πειραιά και θα μπορούσε η ρύπανση να περιοριστεί εκεί, εξαιτίας της «μυστηριώδους» αρχικής καθυστέρησης, αυτή εξαπλώθηκε σχεδόν μέχρι τις ακτές του Σουνίου.
Οπως εξηγούν, το ναυάγιο σημειώθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου στις 2:45 στα δυτικά του λιμανιού του Πειραιά. Και αυτό που προκαλεί εύλογα ερωτήματα είναι το γεγονός ότι η συν δρομή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) ζητήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου. Δηλαδή, τέσσερις ημέρες μετά το ναυάγιο και όχι όταν έγινε αντιληπτό το
συμβάν, ώστε να περιοριστεί η πετρελαιοκηλίδα.
Ως γνωστόν, ο EMSA διαθέτει ένα δίκτυο ειδικών απορρυπαντικών πλοίων για τον περιορισμό και την καταπολέμηση
πετρελαιοκηλίδων, μέσω συμβάσεων με εμπορικούς φορείς. Τα συμβεβλημένα πλοία του EMSA, πραγματοποιώντας τις
συνήθεις εμπορικές τους δραστηριότητες, οφείλουν να βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής-ετοιμότητας.
Σε περίπτωση διαρροής πετρελαίου, το επιλεγμένο πλοίο πρέπει να διακόψει τις συνήθεις δραστηριότητές του και να
τεθεί στη διάθεση τ��υ αιτούντος μέρους, πλήρως εξοπλισμένο για υπηρεσίες περιορισμού και καταπολέμησης της πετρελαιοκηλίδας.
Μετά από αίτη��α για βοήθεια, ο μέγιστος χρόνος για να είναι έτοιμο το πλοίο να συνδράμει στο έργο
της απορρύπανσης είναι 24 ώρες. Για την ετοιμότητα αυτή, ο εκάστοτε εμπορικός φορέας λαμβάνει αποζημίωση χιλιάδων δολαρίων την ημέρα. Τέτοια σύμβαση με τον EMSA, έχοντας ως βάση τον Πειραιά, έχει υπογράψει η «περιβαλλοντική» εταιρεία που συναντάται παντού με ένα συγκεκριμένο πλοίο της. Απαντήσεις στο ερώτημα της καθυστέρησης του αιτήματος στον EMSA δίνει ο ίδιος ο Οργανισμός, ο οποίος αναφέρει σε σημείο ανακοίνωσής του ότι το πλοίο βρισκόταν σε εμπορική αποστολή μέχρι την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου, αφήνοντας με αυτό τον τρόπο σαφή υπονοούμενα αμφισβήτησης της δυνατότητας της συγκεκριμένης εταιρείας να τηρήσει τον όρο της σύμβασης για μέγιστο χρόνο ανταπόκρισης σε 24 ώρες.
Οπως καταγγέλλεται, με την καθυστέρηση του παραπάνω αιτήματος στον EMSA, προστατεύθηκε η «χρυσοφόρος» σύμβαση της εταιρείας του «οικολόγου» επιχειρηματία και ταυτόχρονα ολοκληρώθηκε η εμπορική του αποστολή. Συγχρόνως, η ρύπανση εξαπλώθηκε, ο ίδιος ανέλαβε μεγάλο μέρος των εργασιών της απορρύπανσης και τώρα διεκδικεί από τα αρμόδια ταμεία ποσά που προκαλούν ίλιγγο και καταγγελίες για υπερκοστολογήσεις των υπηρεσιών του, γεγονός που έχει κινητοποιήσει τις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές και τις ελεγκτικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν «πρόσωπα και πράγματα» της αγοράς, ο επιχειρηματίας διεκδικεί ήδη από τα IOPC Funds και το Γαλάζιο Ταμείο ποσό άνω των 50 εκατ. ευρώ, ενώ έχει ήδη λάβει μια διόλου ευκαταφρόνητη προκαταβολή. Το αξιοσημείωτο, δε, είναι πως μέρος του ποσού που ζητά αφορά τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων που προέκυψαν από το συγκεκριμένο ναυάγιο και τα οποία, ενώ -σύμφωνα με τον νόμο- έπρεπε να είχαν παραδοθεί στις υπηρεσίες ευκολιών υποδοχής του λιμένος Πειραιά για επεξεργασία, μεταφέρθηκαν παράνομα σε δική του εταιρεία. Γι’ αυτόν τον λόγο εκκρεμεί εκδίκαση αγωγής που έχει υποβληθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς σε βάρος της εταιρείας.
Η μέθοδος, όπως καταγγέλλεται, είναι πάντοτε η ίδια και, έχοντας δεδομένη τη συνεργασία κάποιων «πρόθυμων» υπαλλήλων,(7 νομά σ΄ένα δομά) φαίνεται να αποδίδει κάθε φορά.
Συγκεκριμένα, μια απλή ρύπανση μετατρέπεται με διάφορες μεθοδεύσεις σε τεράστια οι κολογική καταστροφή, άλλοτε καθυστερώντας σκόπιμα κάθε επέμβαση και άλλοτε διασκορπώντας τους συλλεχθέντες ρύπους το βράδυ, ώστε να παρουσιάζονται μεγαλύτερες ποσότητες. Αλλωστε, σύμφωνα με τα ίχνη GPS, το πλοίο του επιχειρηματία που είχε οριστεί για την απορρύπανση με τά το συμβάν με το «Αγία Ζώνη» βρισκόταν κοντά στην περιοχή του ναυαγίου πολλές ώρες πριν συνδράμει στην επιχείρηση – είχε μάλιστα διέλθει πλησίον του σημείου του ναυαγίου.
Οι εντολές ωστόσο του πλοιοκτήτη ήταν, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, να περιμένει.
Πηγή
Πειραιά.
Ηδη-σύμφωνα με πληροφορίες-έχουν εκδωθεί εντάλματα σύλληψης ενώ στο στόχαστρο των Αρχών έχουν μπει και εμπλεκόμενοι οι οποίοι επιχειρούν άρον-άρον να διαφύγουν στο εξωτερικό καθώς κινδυνεύουν ακόμη και με πολυετείς καθείρξεις.
Οι Εισαγγελείς έχουν δεμένη την υπόθεση και τους πρωταγωνιστές της ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ (για την ακρίβεια ΒΡΩΜΙΚΗΣ) μπίζνας η οποία φροντίζει να διογκώνει τη ζημιά από την εκάστοτε ρύπανση ώστε αντίστοιχα να απογειώνεται και το κόστος της απορρύπανσης.
Το πιο πρόσφατο κραυγαλέο παράδειγμα είναι η επιχείρηση απορρύπανσης μετά το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη» τον Σεπτέμβριο του 2017. Εδώ έχουν πάρει θέση τα κοράκια σε συνεργασία με τους “βρωμιάρηδες” του κρατικού μηχανισμού οι οποίοι ρισκάρουν να αποχωριστούν για δεκαετίες τις οικογένειές τους μια και οι καμπάνες θα είναι βαριές σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν ήδη στην κατοχή τους οι Αρχές.
Ο ρεπόρτερ της Realnews Γιώργος Χωραίτης παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για το βρώμικο κύκλωμα.
Στο «μικροσκόπιο» της Εισαγγελίας Πειραιά έχουν μπει καταγγελίες για ένα καλοστημένο παιχνίδι με έπαθλο πολλά εκατομμύρια για τον «νικητή» γύρω από την επιχείρηση απορρύπανσης μετά το ναυάγιο του «Αγία Ζώνη» τον Σεπτέμβριο του 2017. Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews οι εν λόγω καταγγελίες κάνουν λόγο για μια εσκεμμένη οικολογική καταστροφή με απώτερο σκοπό το κέρδος. Και στην υπόθεση φαίνεται να συμμετέχουν υπάλληλοι ταμείων και ασφαλιστικών εταιρειών, καθώς και κρατικοί λειτουργοί που με πράξεις ή παραλείψεις τους «διευκόλυναν» γνωστό επιχειρηματία, ο οποίος δραστηριοποιείται στον χώρο της απορρύπανσης.
Το αξιοσημείωτο, όπως λέγεται, είναι ότι ο συγκεκριμένος, που έχει αναλάβει ουκ ολίγα ναυάγια έως τώρα εισπράττοντας εκατομμύρια ευρώ κάθε φορά, φροντίζει σε κάποιες περιπτώσεις, μεταξύ αυτών και στο συμβάν με το «Αγία Ζώνη», όχι να μειώνει, αλλά να μεγεθύνει τη ζημιά ούτως ώστε να αυξάνονται αναλόγως και τα κονδύλια που εισπράττει. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι, αν και στον χώρο της απορρύπανσης δραστηριοποιούνται κι άλλες εταιρείες, κατά «περίεργο» τρόπο κάθε φορά η «δουλειά» καταλήγει στον ίδιο επιχειρηματία.
Ειδικά στην περίπτωση του «Αγία Ζώνη» αναφέρεται ότι, ενώ συνέβη στην περιοχή του λιμανιού του Πειραιά και θα μπορούσε η ρύπανση να περιοριστεί εκεί, εξαιτίας της «μυστηριώδους» αρχικής καθυστέρησης, αυτή εξαπλώθηκε σχεδόν μέχρι τις ακτές του Σουνίου.
Οπως εξηγούν, το ναυάγιο σημειώθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου στις 2:45 στα δυτικά του λιμανιού του Πειραιά. Και αυτό που προκαλεί εύλογα ερωτήματα είναι το γεγονός ότι η συν δρομή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) ζητήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου. Δηλαδή, τέσσερις ημέρες μετά το ναυάγιο και όχι όταν έγινε αντιληπτό το
συμβάν, ώστε να περιοριστεί η πετρελαιοκηλίδα.
Ως γνωστόν, ο EMSA διαθέτει ένα δίκτυο ειδικών απορρυπαντικών πλοίων για τον περιορισμό και την καταπολέμηση
πετρελαιοκηλίδων, μέσω συμβάσεων με εμπορικούς φορείς. Τα συμβεβλημένα πλοία του EMSA, πραγματοποιώντας τις
συνήθεις εμπορικές τους δραστηριότητες, οφείλουν να βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής-ετοιμότητας.
Σε περίπτωση διαρροής πετρελαίου, το επιλεγμένο πλοίο πρέπει να διακόψει τις συνήθεις δραστηριότητές του και να
τεθεί στη διάθεση τ��υ αιτούντος μέρους, πλήρως εξοπλισμένο για υπηρεσίες περιορισμού και καταπολέμησης της πετρελαιοκηλίδας.
Μετά από αίτη��α για βοήθεια, ο μέγιστος χρόνος για να είναι έτοιμο το πλοίο να συνδράμει στο έργο
της απορρύπανσης είναι 24 ώρες. Για την ετοιμότητα αυτή, ο εκάστοτε εμπορικός φορέας λαμβάνει αποζημίωση χιλιάδων δολαρίων την ημέρα. Τέτοια σύμβαση με τον EMSA, έχοντας ως βάση τον Πειραιά, έχει υπογράψει η «περιβαλλοντική» εταιρεία που συναντάται παντού με ένα συγκεκριμένο πλοίο της. Απαντήσεις στο ερώτημα της καθυστέρησης του αιτήματος στον EMSA δίνει ο ίδιος ο Οργανισμός, ο οποίος αναφέρει σε σημείο ανακοίνωσής του ότι το πλοίο βρισκόταν σε εμπορική αποστολή μέχρι την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου, αφήνοντας με αυτό τον τρόπο σαφή υπονοούμενα αμφισβήτησης της δυνατότητας της συγκεκριμένης εταιρείας να τηρήσει τον όρο της σύμβασης για μέγιστο χρόνο ανταπόκρισης σε 24 ώρες.
Οπως καταγγέλλεται, με την καθυστέρηση του παραπάνω αιτήματος στον EMSA, προστατεύθηκε η «χρυσοφόρος» σύμβαση της εταιρείας του «οικολόγου» επιχειρηματία και ταυτόχρονα ολοκληρώθηκε η εμπορική του αποστολή. Συγχρόνως, η ρύπανση εξαπλώθηκε, ο ίδιος ανέλαβε μεγάλο μέρος των εργασιών της απορρύπανσης και τώρα διεκδικεί από τα αρμόδια ταμεία ποσά που προκαλούν ίλιγγο και καταγγελίες για υπερκοστολογήσεις των υπηρεσιών του, γεγονός που έχει κινητοποιήσει τις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές και τις ελεγκτικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν «πρόσωπα και πράγματα» της αγοράς, ο επιχειρηματίας διεκδικεί ήδη από τα IOPC Funds και το Γαλάζιο Ταμείο ποσό άνω των 50 εκατ. ευρώ, ενώ έχει ήδη λάβει μια διόλου ευκαταφρόνητη προκαταβολή. Το αξιοσημείωτο, δε, είναι πως μέρος του ποσού που ζητά αφορά τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων που προέκυψαν από το συγκεκριμένο ναυάγιο και τα οποία, ενώ -σύμφωνα με τον νόμο- έπρεπε να είχαν παραδοθεί στις υπηρεσίες ευκολιών υποδοχής του λιμένος Πειραιά για επεξεργασία, μεταφέρθηκαν παράνομα σε δική του εταιρεία. Γι’ αυτόν τον λόγο εκκρεμεί εκδίκαση αγωγής που έχει υποβληθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς σε βάρος της εταιρείας.
Η μέθοδος, όπως καταγγέλλεται, είναι πάντοτε η ίδια και, έχοντας δεδομένη τη συνεργασία κάποιων «πρόθυμων» υπαλλήλων,(7 νομά σ΄ένα δομά) φαίνεται να αποδίδει κάθε φορά.
Συγκεκριμένα, μια απλή ρύπανση μετατρέπεται με διάφορες μεθοδεύσεις σε τεράστια οι κολογική καταστροφή, άλλοτε καθυστερώντας σκόπιμα κάθε επέμβαση και άλλοτε διασκορπώντας τους συλλεχθέντες ρύπους το βράδυ, ώστε να παρουσιάζονται μεγαλύτερες ποσότητες. Αλλωστε, σύμφωνα με τα ίχνη GPS, το πλοίο του επιχειρηματία που είχε οριστεί για την απορρύπανση με τά το συμβάν με το «Αγία Ζώνη» βρισκόταν κοντά στην περιοχή του ναυαγίου πολλές ώρες πριν συνδράμει στην επιχείρηση – είχε μάλιστα διέλθει πλησίον του σημείου του ναυαγίου.
Οι εντολές ωστόσο του πλοιοκτήτη ήταν, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, να περιμένει.
Πηγή
Πρόσφατη αρθρογραφία
- Ναυμαχία της Σαλαμίνας, μία άλλη οπτική και θεία παρέμβαση; 12 Ιουνίου 2023
- (χωρίς τίτλο) 9 Φεβρουαρίου 2023
- Η συμμαχία του ΝΑΤΟ Και η Ευρωπαϊκή ένωση 29 Απριλίου 2022
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 23 Νοεμβρίου 2021
- Είναι καλύτερα να μη δίνεις καμιά δικαιολογία παρά μια κακή. 12 Οκτωβρίου 2021
Νεότερα Σχόλια
- Temporary Email Address στο Στις 25 Μαρτίου θα γιορτάσουμε μία επανάσταση για τα 200 χρόνια ή δύο;
- Temp Mail στο Αριστείδης (ο Δίκαιος;): Ελίτ, αντιελίτ
- Kyrgianbas στο Το Όχι δεν ήταν του Μεταξά. Το Όχι ήταν του ήρωα Στρατηγού Κατσιμήτρου.
- Greec στο Όταν οι σύγχρονοι πολιτικοί δεν έχουν ιστορική μνήμη .
- kyrie shoes στο Τον Γαλιλαίο θα τον κρεμάγανε μάλλον….
Αφήστε μια απάντηση