Τα 30 δηνάρια του Ιούδα στο Σκοπιανό.
Αλέκο Μάρκελλε, δεν συμμερίζομαι την γνώμη των Ελλήνων δεξιών ότι συμπεριφέρεσαι έτσι για 30 δηνάρια περί το
Σκοπιανό, δηλαδή για να εξηγούμαι λένε ότι έφυγες από την πατρίδα και πήγες Αυστραλία με μία ιστορία που πολλοί την παρουσιάζουν σαν τον παλιό ραδιοφωνικό εργάκι Πικρή Μικρή μου Αγάπη. Επί Σύριζα διορίστηκες στην Αυστραλία και έγινες κρατικοδίαιτος. Γράφω ότι γράφω γιατί σε συμπονώ επειδή είμαστε συντοπίτες, βέβαια να ξεκαθαρίσω ότι εγώ δεν είμαι απόγονος της Λαΐδος διότι από τα γραφόμενά σου πολλοί Έλληνες συμπεραίνουν ότι εσύ είσαι. Έχεις πάρε εργολαβία και κρατάς πάντοτε ανθελληνικές στάσεις (πάντοτε κοντά στο Σύριζα) σε οποιοδήποτε θέμα μία και είσαι κατά το ήμισυ αλλοδαπός, γνωρίζω βέβαια και σε συγχωρώ διότι η μητέρα σου ήταν αλλοδαπή και την έφερε ο πατέρας στου στην φτωχιά Ελλάδα από την Αυστραλία, αλλά, μήπως η αείμνηστη γιαγιά σου είχε τα δίκια της με την φτώχεια της που δεν συμπεριφερόταν καλά στην μητέρα σου όπως έγραφες άλλη φορά; Για μένα η γιαγιά σου ήταν σαν όλες τις αυστηρές Ελληνίδες γιαγιάδες που μεγάλωσαν παιδιά σαν και εμάς. Για αυτό σύνελθε και μην επαίρεσαι ότι έχεις πολλούς φίλους Σκοπιανούς αξιόλογους ανθρώπους και όλα αυτά τα φληναφήματα που γράφεις κατά καιρούς όπως και παρακάτω. Και σαν δημοσιογράφος που είσαι θα ξέρεις ότι οι Σκοπιανοί εμπόδισαν Έλληνες στον ��αναδά να καταθέσουν στην παρέλαση στεφάνι και τους επιτέθηκαν, αλλά, κάτι τις τέτοιες ειδήσεις τις καταπίνετε οι δημοσιογράφοι. Και μία ερώτηση, στο 52 σου, πάμφτωχος έφυγες κατά τα λεγόμενά σου από την Ελλάδα πριν τέσσερα χρόνια, με τι λεφτά θα κάνεις το master “Αντιμετώπιση της φτώχειας και ανάπτυξη” στο αγαπημένο σου campus in the USA, για να έρθεις μετά να μας κάνεις τον προφέσορα; Με όλη την αγάπη που σου χω, σου συνιστώ να μην ασχολείσαι με λέξεις όπως Πατριώτης, Έλληνας, Ελληνισμός, αλλά, να δώσεις βάση και ν�� μελετήσεις το Ιδιώτης και εάν δεν το καταλαβαίνεις idiot στα αγγλικά, γιατί τέτοιον σε κόβω.
Ο Αλέκος Μάρκελλος έγραψε:
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο και να μπορούσα.
Δε θα πήγαινα επειδή θέλω να είμαι Πολίτης και όχι “λαός”.
Δε θα πήγαινα, όχι τουλάχιστον πρίν ο εαυτός μου ο Πολίτης ρωτήσει το είδωλο του στον καθρέπτη “γιατί να πάω”;
Επειδή η Μακεδονία είναι Ελληνική;
Κάθε Πολίτης, αυτός-η που θέλει να έχει την ιδιότητα του Πολίτη, άρα και του συνειδητοποιημένου πατριώτη που μετέχει των κοινών με αίσθημα ευθύνης, γνωρίζει πως η Ελληνική Μακεδονία είναι Ελληνική, στα σύνορά μας υπάρχει ένα κενό που πρέπει να ρυθμιστεί με σοβαρότητα, κι αυτό απαιτεί διαπραγματεύσεις στον πραγματικό κόσμο των ανθρώπων και όχι στον σπασμένο των ειδώλων της κεφαλής καθενός.
Δε θα πήγαινα γιατί η άναρθρη κραυγή του συλλαλητηρίου αφήνει παγερά αδιάφορο ολόκληρο τον πλανήτη, δεν προσφέρει τίποτε πέρα από ανιστόρητη και επιπόλαια συνθηματολογική ικανοποίηση γηπεδικού επιπέδου, και προκαλεί άλλοτε χάχανα και συχνότερα θυμηδία στην παγκόσμια κοινότητα, ή τουλάχιστον το κλάσμα δισεκατομμυριοστού της που θα πάρει χαμπάρι πως στην Αθήνα έγινε μια συγκέντρωση παπάδων, ακροδεξιών, και “πολύ λαού”!
Χέστηκε διεθνώς και διπλωματικά η φοράδα στ΄αλώνι.
Δε θα πήγαινα γιατί δίπλα μου εκτός από φθηνιάριδες πολιτικάντηδες, κουτοπόνηρους παπάδες, λολαμένους χρυσαυγίτες θα υπήρχαν και πολλοί οι οποίοι θα πίστευαν πως είναι απόγονοι του μεγαλέξανδρου, οπότε, γιατί να μπλέξω με καμμένες λάμπες;
Δε θα πήγαινα γιατί με ενδιαφέρει το καλό της πτωχευμένης χ��ρας και αυτό δεν προκύπτει από υστερικές και ανιστόρητες λαοσυνάξεις, ουρλιαχτά και άναρθρες κραυγές προερχόμενες εν πολλοίς απ΄όσους δεν κατάλαβαν γιατί η Ελλάδα υπήρξε για σχεδόν μια δεκαετία ο παγκόσμιος περίγελος, η περιπλανώμενη τρακαδόρισα. Τώρα που χάρη στη μεγαλοθυμία τόσων Κρατών να τη δανείσουν για να μη ψοφήσει σα το σκυλί στ΄αμπέλι (ναι βρε το ξέρω, είχαν συμφέροντα, περίεργο που άλλες χώρες κοιτάνε τα συμφέροντά τους, χαζές θα’ ναι…), πάει να σταθεί στα πόδια της (πύλινα, το’χει αυτό το συνήθειο), θεωρώ αντιπατριωτικό να της βάζω τρικλοποδιές.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο γιατί κατανοώ τους λόγους που η Ελλάδα είναι στην Ε.Ε και το ΝΑΤΟ, -άρα έχει επιλέξει τις ομάδες συμφερόντων στις οποίες ανήκει- και είναι σε βάρος της να μην αξιοποιήσει την ευκαιρία να ενταχθεί η γειτονική χώρα με τη σύμφωνη γνώμη της στους ίδιους οργανισμούς κοινών συμφερόντων, αντί να τη δώ να μπαίνει ως Μακεδονία σκέτη και χωρίς να έχουν παραγραφεί οι αλυτρωτικές αξιώσεις. Βλέπεις ενώπιον μιας όποιας ρεαλιστικής λύσης, υπάρχει πάντα η χειρότερη και δε θέλω να συμβάλω σε αυτήν.
Δε θα πήγαινα στο Βαλκανικό συλλαλητήριο γιατί δεν είμαι βαλκάνιος και δεν επικοινωνώ την Ευρωπαική μου υπόσταση με βαλκανοόπληκτους. Δεν είμαι στο μορφωτικό χάλι (σχετικό βέβαια…) που είναι η Αλβανία, η FYROM, η Βουλγαρία και θέλω να γελάω (αλλά και ως σοβαρή χώρα, να είμαι ασφαλής απέναντι στη βλακεία) όταν ονειρεύονται βουκεφάλες και μεγάλες Αλβανίες.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο, επειδή διαβάζω ιστορία από αξιόπιστες, ακαδημαίκές πηγές και όχι από τον κάθε μπουρδολόγο.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο, γιατί όλα τα μεγάλα συλλαλητήρια στην Ελλάδα τον τελευταίο αιώνα και βάλε, όλες οι υπερεθνικιστικές κραυγές και πολιτικές, την οδήγησαν σε συρίκνωση, σε εθνικές ήττες, σε εξευτελισμό ή στην αθωότερη εκδοχή, σε γελοιοποίηση.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο για αυτούς και περισσότερους λόγους και δεν έχω όρεξη ούτε να χαίδέψω αυτιά, ούτε να υπηρετήσω σκοπιμότητες.
Καθείς με τον καθρέπτη της συνείδησης του ας πράξει.
Είναι μια καλή αρχή.
Σκοπιανό, δηλαδή για να εξηγούμαι λένε ότι έφυγες από την πατρίδα και πήγες Αυστραλία με μία ιστορία που πολλοί την παρουσιάζουν σαν τον παλιό ραδιοφωνικό εργάκι Πικρή Μικρή μου Αγάπη. Επί Σύριζα διορίστηκες στην Αυστραλία και έγινες κρατικοδίαιτος. Γράφω ότι γράφω γιατί σε συμπονώ επειδή είμαστε συντοπίτες, βέβαια να ξεκαθαρίσω ότι εγώ δεν είμαι απόγονος της Λαΐδος διότι από τα γραφόμενά σου πολλοί Έλληνες συμπεραίνουν ότι εσύ είσαι. Έχεις πάρε εργολαβία και κρατάς πάντοτε ανθελληνικές στάσεις (πάντοτε κοντά στο Σύριζα) σε οποιοδήποτε θέμα μία και είσαι κατά το ήμισυ αλλοδαπός, γνωρίζω βέβαια και σε συγχωρώ διότι η μητέρα σου ήταν αλλοδαπή και την έφερε ο πατέρας στου στην φτωχιά Ελλάδα από την Αυστραλία, αλλά, μήπως η αείμνηστη γιαγιά σου είχε τα δίκια της με την φτώχεια της που δεν συμπεριφερόταν καλά στην μητέρα σου όπως έγραφες άλλη φορά; Για μένα η γιαγιά σου ήταν σαν όλες τις αυστηρές Ελληνίδες γιαγιάδες που μεγάλωσαν παιδιά σαν και εμάς. Για αυτό σύνελθε και μην επαίρεσαι ότι έχεις πολλούς φίλους Σκοπιανούς αξιόλογους ανθρώπους και όλα αυτά τα φληναφήματα που γράφεις κατά καιρούς όπως και παρακάτω. Και σαν δημοσιογράφος που είσαι θα ξέρεις ότι οι Σκοπιανοί εμπόδισαν Έλληνες στον ��αναδά να καταθέσουν στην παρέλαση στεφάνι και τους επιτέθηκαν, αλλά, κάτι τις τέτοιες ειδήσεις τις καταπίνετε οι δημοσιογράφοι. Και μία ερώτηση, στο 52 σου, πάμφτωχος έφυγες κατά τα λεγόμενά σου από την Ελλάδα πριν τέσσερα χρόνια, με τι λεφτά θα κάνεις το master “Αντιμετώπιση της φτώχειας και ανάπτυξη” στο αγαπημένο σου campus in the USA, για να έρθεις μετά να μας κάνεις τον προφέσορα; Με όλη την αγάπη που σου χω, σου συνιστώ να μην ασχολείσαι με λέξεις όπως Πατριώτης, Έλληνας, Ελληνισμός, αλλά, να δώσεις βάση και ν�� μελετήσεις το Ιδιώτης και εάν δεν το καταλαβαίνεις idiot στα αγγλικά, γιατί τέτοιον σε κόβω.
Ο Αλέκος Μάρκελλος έγραψε:
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο και να μπορούσα.
Δε θα πήγαινα επειδή θέλω να είμαι Πολίτης και όχι “λαός”.
Δε θα πήγαινα, όχι τουλάχιστον πρίν ο εαυτός μου ο Πολίτης ρωτήσει το είδωλο του στον καθρέπτη “γιατί να πάω”;
Επειδή η Μακεδονία είναι Ελληνική;
Κάθε Πολίτης, αυτός-η που θέλει να έχει την ιδιότητα του Πολίτη, άρα και του συνειδητοποιημένου πατριώτη που μετέχει των κοινών με αίσθημα ευθύνης, γνωρίζει πως η Ελληνική Μακεδονία είναι Ελληνική, στα σύνορά μας υπάρχει ένα κενό που πρέπει να ρυθμιστεί με σοβαρότητα, κι αυτό απαιτεί διαπραγματεύσεις στον πραγματικό κόσμο των ανθρώπων και όχι στον σπασμένο των ειδώλων της κεφαλής καθενός.
Δε θα πήγαινα γιατί η άναρθρη κραυγή του συλλαλητηρίου αφήνει παγερά αδιάφορο ολόκληρο τον πλανήτη, δεν προσφέρει τίποτε πέρα από ανιστόρητη και επιπόλαια συνθηματολογική ικανοποίηση γηπεδικού επιπέδου, και προκαλεί άλλοτε χάχανα και συχνότερα θυμηδία στην παγκόσμια κοινότητα, ή τουλάχιστον το κλάσμα δισεκατομμυριοστού της που θα πάρει χαμπάρι πως στην Αθήνα έγινε μια συγκέντρωση παπάδων, ακροδεξιών, και “πολύ λαού”!
Χέστηκε διεθνώς και διπλωματικά η φοράδα στ΄αλώνι.
Δε θα πήγαινα γιατί δίπλα μου εκτός από φθηνιάριδες πολιτικάντηδες, κουτοπόνηρους παπάδες, λολαμένους χρυσαυγίτες θα υπήρχαν και πολλοί οι οποίοι θα πίστευαν πως είναι απόγονοι του μεγαλέξανδρου, οπότε, γιατί να μπλέξω με καμμένες λάμπες;
Δε θα πήγαινα γιατί με ενδιαφέρει το καλό της πτωχευμένης χ��ρας και αυτό δεν προκύπτει από υστερικές και ανιστόρητες λαοσυνάξεις, ουρλιαχτά και άναρθρες κραυγές προερχόμενες εν πολλοίς απ΄όσους δεν κατάλαβαν γιατί η Ελλάδα υπήρξε για σχεδόν μια δεκαετία ο παγκόσμιος περίγελος, η περιπλανώμενη τρακαδόρισα. Τώρα που χάρη στη μεγαλοθυμία τόσων Κρατών να τη δανείσουν για να μη ψοφήσει σα το σκυλί στ΄αμπέλι (ναι βρε το ξέρω, είχαν συμφέροντα, περίεργο που άλλες χώρες κοιτάνε τα συμφέροντά τους, χαζές θα’ ναι…), πάει να σταθεί στα πόδια της (πύλινα, το’χει αυτό το συνήθειο), θεωρώ αντιπατριωτικό να της βάζω τρικλοποδιές.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο γιατί κατανοώ τους λόγους που η Ελλάδα είναι στην Ε.Ε και το ΝΑΤΟ, -άρα έχει επιλέξει τις ομάδες συμφερόντων στις οποίες ανήκει- και είναι σε βάρος της να μην αξιοποιήσει την ευκαιρία να ενταχθεί η γειτονική χώρα με τη σύμφωνη γνώμη της στους ίδιους οργανισμούς κοινών συμφερόντων, αντί να τη δώ να μπαίνει ως Μακεδονία σκέτη και χωρίς να έχουν παραγραφεί οι αλυτρωτικές αξιώσεις. Βλέπεις ενώπιον μιας όποιας ρεαλιστικής λύσης, υπάρχει πάντα η χειρότερη και δε θέλω να συμβάλω σε αυτήν.
Δε θα πήγαινα στο Βαλκανικό συλλαλητήριο γιατί δεν είμαι βαλκάνιος και δεν επικοινωνώ την Ευρωπαική μου υπόσταση με βαλκανοόπληκτους. Δεν είμαι στο μορφωτικό χάλι (σχετικό βέβαια…) που είναι η Αλβανία, η FYROM, η Βουλγαρία και θέλω να γελάω (αλλά και ως σοβαρή χώρα, να είμαι ασφαλής απέναντι στη βλακεία) όταν ονειρεύονται βουκεφάλες και μεγάλες Αλβανίες.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο, επειδή διαβάζω ιστορία από αξιόπιστες, ακαδημαίκές πηγές και όχι από τον κάθε μπουρδολόγο.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο, γιατί όλα τα μεγάλα συλλαλητήρια στην Ελλάδα τον τελευταίο αιώνα και βάλε, όλες οι υπερεθνικιστικές κραυγές και πολιτικές, την οδήγησαν σε συρίκνωση, σε εθνικές ήττες, σε εξευτελισμό ή στην αθωότερη εκδοχή, σε γελοιοποίηση.
Δε θα πήγαινα στο συλλαλητήριο για αυτούς και περισσότερους λόγους και δεν έχω όρεξη ούτε να χαίδέψω αυτιά, ούτε να υπηρετήσω σκοπιμότητες.
Καθείς με τον καθρέπτη της συνείδησης του ας πράξει.
Είναι μια καλή αρχή.
Πρόσφατη αρθρογραφία
- Ναυμαχία της Σαλαμίνας, μία άλλη οπτική και θεία παρέμβαση; 12 Ιουνίου 2023
- (χωρίς τίτλο) 9 Φεβρουαρίου 2023
- Η συμμαχία του ΝΑΤΟ Και η Ευρωπαϊκή ένωση 29 Απριλίου 2022
- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 23 Νοεμβρίου 2021
- Είναι καλύτερα να μη δίνεις καμιά δικαιολογία παρά μια κακή. 12 Οκτωβρίου 2021
Νεότερα Σχόλια
- Temporary Email Address στο Στις 25 Μαρτίου θα γιορτάσουμε μία επανάσταση για τα 200 χρόνια ή δύο;
- Temp Mail στο Αριστείδης (ο Δίκαιος;): Ελίτ, αντιελίτ
- Kyrgianbas στο Το Όχι δεν ήταν του Μεταξά. Το Όχι ήταν του ήρωα Στρατηγού Κατσιμήτρου.
- Greec στο Όταν οι σύγχρονοι πολιτικοί δεν έχουν ιστορική μνήμη .
- kyrie shoes στο Τον Γαλιλαίο θα τον κρεμάγανε μάλλον….
Αφήστε μια απάντηση