Skip to main content

Δήμος Πειραιά: Ειρωνεία ή Σχιζοφρένια;



Δεκαετία 1970: Φωνές στο δημοτικό συμβούλιο ωρύονται για να καταργηθεί το Τραμ ως αναχρονιστικό. Αν και ο δήμαρχος δεν είναι ο κ. Σκυλίτσης που πρέσβευε το ξήλωμα του Τραμ εκλεγμένο μέλος του συνδιασμού του στο δημοτικό συμβούλίο είναι ο κ. Κουβάτσος. Μεγάλος αντίπαλος του Τραμ κατάφερε να ξηλωθούν όλες οι γραμμές στην πόλη διότι ήταν πρόβλημα για το κυκλοφοριακό.

2013: Ο δήμος Πειραιά – το δημοτικό συμβούλ��ο του οποίου είχε μέχρι πρότινος Πρόεδρο τον κ. Κουβάτσο ενώ συνεχίζει να είναι μέλος του- αποφασίζει και υπογράφει να ξαναμπεί το Τραμ στην πόλη. Ούτε μία φωνή ούτε μία αντίρρηση αν και ο Πειραιάς σήμερα μπορεί να χαρακτηριστεί το λιγότερο πνιγμένος. Τα μαγαζιά κλείνουν και βογκούν. Τα έργα που έχουν ξεκινήσει για το Μετρό ήδη έχουν προκαλέσει προβλήματα, τώρα ταυτόχρονα θα προστεθούν και τα έργα για το Τραμ. Ο Πειραιάς από πόλη πρόκειται μέσα στα τρία επόμενα χρόνια να γίνει ένα ερειπωμένο γιαπί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης

Η πολύπαθη Μαρίνα του Πειραιά. Έλληνες δεν υπάρχουν να αγοράσουνε;

Το 1975 τέλειωσαν τα έργα στην Μαρίνα Ζέας κάτω στην Φρεατίδα. Αν και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον…

Εκεί που κρεμούσαν οι κλέφτες τ’ άρματα, κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια.

O Δήμαρχος της θλιβερούπολης Βασιλάκης Μιχαλολιά��ος ωδύρετο που η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ μοίραζε τρόφιμ…

Μανιάτες: Θα σε υποστηρίξω λόγω πατριωτισμού αλλά η έχθρα, έχθρα.

Οι δύο ζεν-πρεμιε του Πειραιά Μπάρκουλης και Μιχαλολιάκος Ο δήμαρχος Πειραιά στην Ακτή Μιαού…