Skip to main content

«Θάλασσα κι ωκεανός σε α��θονία, έτσι ώστε η Ελλάδα να προσελκύσει το 2014 περισσότερους τουρίστες από τα προηγούμενα χρόνια.

newego LARGE t 901 106230030Στο μέλλον, θέλει η χώρα να φέρει στο επίκεντρο πιο έντονα τις λιγότερο γνωστές πτυχές της χώρας», γράφει η γερμανική Focus Online στο άρθρο της με πρωτότυπο τίτλο “Κάτι παραπάνω από θάλασσα: Η Ελλάδα θέλει να δελεάσει τουρίστες με τις πόλεις και τα βουνά της”.



Η χώρα του Αιγαίου θέλει να δημιουργήσει νέα μέρη γ��α διακοπές. “Η Ελλάδα για διακοπές είναι κάτι παραπάνω από τη θάλασσα και τα νησιά”, δήλωσε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο.
“Θέλουμε να κάνουμε περισσότερο γνωστές τις περιοχές στην ηπειρωτική χώρα, τα βουνά, αλλά και τα
μικρότερα νησιά”. Μεταξύ άλλων σε περιοχές, όπως την Πελοπόννησο, δημιουργούνται νέα μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα. Περίπου 20 τέτοια συγκροτήματα με αρκετά ξενοδοχεία, γήπεδα γκολφ και σπα είναι στο πρόγραμμα.
Ακόμα κι οι πόλεις της χώρας μπαίνουν, σύμφωνα με Κεφαλογιάννη, δυναμικά στο παιχνίδι. “Για παράδειγμα, η Αθήνα είναι μια πολύ σύγχρονη πόλη”, είπε η κ. Υπουργός, απλά δεν το γνωρίζουν πολλοί ταξιδιώτες. Υπάρχουν πολλές μοντέρνες συνοικίες κι ένα πολύ σύγχρονο πολιτιστικό γίγνεσθαι. “Πολλοί θεωρούν την πόλη ως μια πόλη του αρχαίου κόσμου. Θέλουμε οι νέοι να έρθουν”.
Σύμφωνα με την κ. Κεφαλογιάννη, το 2013 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον Ελληνικό Τουρισμό: 17,5 εκατομμύρια ταξιδιώτες έφτασαν στη χώρα, δηλαδή 16% μεγαλύτερο ποσοστό από πέρυσι.
Η Γερμανία είναι η πιο σημαντική αγορά: Εδώ, η αύξηση των επιβατών ήταν περίπου 7,5%. Βέβαια κι οι προοπτικές για το 2014 είναι θετικές. “Το 2013 ήταν μια χρονιά ρεκόρ και σύμφωνα με τα πρώτα σημάδια, το 2014 θα είναι η επόμενη χρονιά- ρεκόρ”, δήλωσε η κ. Κεφαλογιάννη».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης