Skip to main content

Wall Street Journal: Kυβερνήσεις εξασφάλιζαν δουλειά στους υποστηρικτές τους μέσω ΕΡΤ

aoristies-placeholder image
Το κλείσιμο της ΕΡΤ αποτελεί πια παγκόσμιο θέμα με τα διεθνή μέσα να παρουσιάζουν εκτενή ρεπορτάζ από το «λουκέτο» στην κρατική τηλεόραση. Η Wall Street Journal πέρα από την ενημέρωση προχωρά και σε έμμεσο σχολιασμό της κατά��τασης κάνοντας λόγω για πολιτικές ευθύνες και για προσλήψεις μέσω ρουσφετιών. «Επί σειρά ετών, η ΕΡΤ υπήρξε ο προνομιακός τόπος για να εξασφαλίζουν όλες οι κυβερνήσεις δουλειές στους υποστηρικτές τους, με αποτέλεσμα ο αριθμός των εργαζομένων να μην έχει καμία σχέση με την τηλεθέαση», αναφέρεται στο δημοσίευμα της εγκριτης οικονομικής ιστοσελίδας και στο ρεπορτάζ προσθέτονται τα εξής: «Με κάθε κυβερνητική αλλαγή, άλλαζε και η διοίκηση της ΕΡΤ ώστε να απηχούνται οι απόψεις του κυβερνώντος κόμματος».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Διαβάστε επίσης

Είναι στα καλά τους, κυβερνώντες, πολιτικοί και κόμματα στην Ελλάδα;

ΠΟΙΟΣ θα κάνει επενδύσεις σε μιά ”χρεοκοπημένη” χώρα όπου, η κυβέρνηση αποκαλεί την αξιωματικ…

Καλύτερα να είσαι μόνος παρά με κακή παρέα.

Υπάρχει σπανιότητα φιλίας αλλά όχι φίλων.

Η ”κυβέρνηση μιάς χρήσης” του Α. Σαμαρά (όπως αυτή του GAP) ”τελείωσε”. Σύντομα εκλογές

Θέμα χρόνου η διάσπαση του κόμματος της…”Νέας Δημοκρατίας”. Ποιό κομμάτι της, υπό τον Αντ. …